//
jūs skaitote...
rinkodara, ryšiai su visuomene, TV, webTV

[Zoomin.lt TV] su Tomu Markūnu – ar viską media planavime lemia kaina?

Kaip kuo išmaniau nupirkti reklamos transliacijas ir plotus? Ar čia svarbiau planavimo metodika, įrankiai, ar žmonių patirtis, ar tiesiog kuo mažesnė kaina? Apie tai tinklaraščio http://www.zoomin.lt TV rubrikoje mintimis dalinasi Tomas Markūnas, jau daugiau kaip dešimtmetį besidarbuojantis šioje srityje.

Tomas karjerą pradėjo nuo “Creative media services”, vėliau tapo „Initiative/VIA“ žiniasklaidos projektų vadovu, darbus tęsė „Zenith Optimedia“. Jis dirbo su tokias prekinias ženklais, kaip “Švyturys”, “Vichy”, “Tele2”, “Bitė” ir kt. Šiuo metu yra agentūros MPG (Media Planning Group) vadovas.

(1)    Ar mažoje rinkoje reikalingas media planner’is?

“Skirtumas tarp jų (media planavimo agentūrų – zoomin.lt past.) yra žmonėse”.

(2)    Apie media planavimo konkursus arba kaip atsirinkti media agentūrą.

„Kai yra prašoma įvairių papildomų dalykų, kaip komunikacijos strategija, informacijos apie pačią agentūrą, apie agentūros pasiekimus, laimėjimus, galbūt netradicinius sprendimus ir vistiek 90% įtakos, taip vadinamai pergalei, turi kaina.“

(3)    Apie medija kanalus iš kurių daugiausiai uždirbama.

„Nei vienas dabar tiksliai nepasakys, kiek investicijų važiuoja į internetą, nes yra begalė puslapių, begalė galimybių, begalė erdvių.“

Advertisements

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Parašykite komentarą

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: