//
jūs skaitote...
TV, Vizualių idėjų klubas, webTV

Vizualių idėjų klubas su Edmundu Jakilaičiu (2): “Internete “Lietuvos ryto TV” pralenks Delfi”

Mažas turi būti veržlus. Todėl „Lietuvos ryto TV“ eina į internetą. Jos vadovas Edmundas Jakilaitis žada, kad internetinė „Lietuvos ryto TV“ įveiks ir infoportalų lyderį Delfi. Bent jau kaip videoportalą.

                                                                                       15min.lt nuotrauka

Tos konkurencijos ir praleisto šanso “Lietuvos rytas” negali pamiršti. “Delfi.lt strategijos sėkmės raktas – „Lietuvos rytas“, kuris apmokestino turinį“, – Vizualių idėjų klube kalbėjo Edmundas. „Dabar klaidų nedarom. Visas turinys yra nemokamas. Mes uždirbam iš kontaktų. Pardavinėjam tik auditoriją“, – tikino jis.

TV žiūrėti siūlo darbo metu

Pasak E.Jakilaičio, tiesiogines sporto ar pan. transliacijas per tv.lrytas.lt kasdien žiūri 3000-12000 žiūrovų. „Tai nėra daug palyginus su turiniu, kuris yra įrašytas“. Bet, esą, būna daugiau. Tiesioginės transliacijos aktualiausios tada, kai kažkas vyksta darbo metu. Pvz. jaunių krepšinio rinktinės (kai šioje žaidė J.Valančiūnas) rungtynes internetu žiūrėjo ir apie 100.000 žiūrovų.

„Žmogus, galintis rinktis, TV žiūrės per televizorių. Bet tuo metu jo neturėdamas, jis vartos interneto TV“, – sako Edmundas. Bet, priduria, žiūrint toli į ateitį, kanalas nebus svarbu. Svarbu bus turinys. Koks skirtumas, kaip žiūrovas žiūrės laidą X.

Interneto TV privalumas – patogiau pasiekiamas turinys

Reportažines laidas internete tv.lrytas.lt supjausto segmentais. Nėra jokio prekės (t.y. laidos) ženklo. Turinį, kurį gamina laidos, siūlome dviem būdais:

1)      Trumpi 1-4 min reportažai (su pre-roll reklama) Šie labiau žiūrimi (apie 60 proc. peržiūrų). Per dieną vieną reportažą pažiūri apie 40.000 žiūrovų (tai jau daugiau nei vidutinis „Lietuvos ryto TV“ laidos per tradicinę TV GRP (per 24 val.).

2)      Laidos įrašas iš eterio (kartu su tuomet transliuota reklama, kuri nėra keičiama ir transliuojama tiek kartų, kiek laida žiūrima internetu). (žiūrimi truputį mažiau – apie 40 proc. peržiūrų).

E.Jakilaitis: „Nieko mes nelaikome konkurentu. Per mėnesį būsim didžiausiu TV portalu Lietuvoje.  Šiuo metu lrytas.lt  yra nr. 2 po delfi.lt, trečioje vietoje gerokai atsiliekanti TV3play.lt“.

Interneto TV plėtrą lems ir  tai, kaip bus apskaitomos peržiūros. Gemius esą po 1,5-2 mėn gali turėti sprendimą (daro Lietuvai ir Lenkijai) į vieną vietą sudėti TNS ir tiesioginių transliacijų internetu duomenis. Beje, tradicinė ir web TV šiuo metu („Lietuvos ryto TV“ atveju) pagal žiūrimumą yra matuojama 5:1.

Reklama

Parašykite komentarą

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: