//
jūs skaitote...
rinkodara, TV, webTV

[Zoomin.lt TV] su E.Bžesku – apie gero hito receptą, asmeninį įvaizdį, TV laidas, melą ir teisybę

Egmontas Bžeskas. Sako, kad mėgsta, kai jį vadina Mantu. Dailininkas, muzikinių grupių prodiuseris.

Ir baisiai darbštus. Sukurtas 3 nacionalinių TV žinių laidų stilius, kelių dešimčių laidų studijų apipavidalinimas. Kelios prodiusuojamos laidos per visus nacionalinius TV kanalus. Galima vardinti, vardinti ir nesustoti.

Kas tai? Verslininko gyslelė? Rinkodaros (ar marketingo) įgūdžiai? Asmeninis įvaizdis? Pagaliau – žmogiškieji ryšiai?

“Matyt, mano gyvenime kažkaip atsirado žmonės, kurie mane suprato ir aš užsitarnavau jų pagarbą. Pinigais visko nenupirksi“, – interviu http://www.Zoomin.lt TV rubrikai sako jis.

1. Žmonės mėgsta melą ir plastmasę

“Čia mano problema. Visą gyvenimą neformavau savo įvaizdžio ir negalvodavau, ką žmonės pagalvos ir visą laiką sakiau teisybę. Daugelis žmonių yra pasislėpę už savo kaukių ir, neslėpkime to, visi viską daro namie – ir geria, ir visko būna“.

2. Naujieji lietuviai – sukurti pasijuokti ir pasityčioti

“Afigienai“. Tai yra pavyzdys, kaip sukurti hitą, kuris visiems patiktų“

3. apie TV laidas ir idėjų vagystes

“Įvairių triukų yra daroma kaip pavogti idėjas“ <…> “Atkatai? “Niekada to nedariau“

4. Esu gimęs menininku

“Taip, verslo planas yra gerai. Aš to niekada nedariau. Aš dariau darbą <…> Ir tik tada ateidavo pinigai“

Už interviu filmavimo vietą ačiū:

Reklama

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Parašykite komentarą

